Opona T ma przeznaczenie na szutrowe i luźne nawierzchnie o niskiej przyczepności. Symetryczny bieżnik występuje w dwóch mieszankach z przeznaczeniem do samochodów napędzanych na jedną oś. Doskonała do rajdów historycznych oraz autocross.
Bieżnik GM jest szczególnie uniwersalny. W zależności od wybranej mieszanki działa znakomicie w warunkach suchych, mokrych oraz w błocie. GM to unikalny asymetryczny bieżnik który jest bardzo efektywny trakcyjnie jak i przy obciążeniach bocznych. Za sukcesem GM odpowiadają trzy mieszanki GM4, GM6 i GM8. GM4 ma przeznaczenie na suche warunki, GM6 na mokre, natomiast GM8 na mokre warunki w niskich temperaturach.
Opona XR najlepiej sprawdza się na nawierzchniach mieszanych, gdzie odcinki prowadzą częściowo przez sekcje asfaltowe lub utwardzone i szutrowe. Jest szczególnie odporna na przebicia i zwiększone obciążenie na typowo kamienistych OS-ach. Na utwardzonej nawierzchni prowadzi się precyzyjnie i pewnie. Symetryczny bieżnik daję znakomitą stabilność na czystych i przyczepnych sekcjach oraz jest wyjątkowo odporny na ścieranie
Najbardziej popularne opony szutrowe na Świecie. Kierunkowy bieżnik K jest szczególnie polecany zarówno na suche i na wilgotne lub mokre nawierzchnie. Charakteryzują się wysoką precyzją prowadzenia i doskonałą przyczepnością nawet na bardzo luźnych nawierzchniach. Gęsta asymetryczna rzeźba bieżnika czyni opony K bardzo stabilnymi przy dużych prędkościach oraz precyzyjnymi w szybkich zakrętach. Zewnętrzne bloki poprawiają przyczepność boczną natomiast bloki wewnętrzne zapewniają znakomity poziom przyczepności podczas przyśpieszania i hamowania.